تور استانبول

تور استانبول | رزرو تورهای استانبول , تور خوب استانبول , برترین تورهای استانبول , رزرو بلیط استانبول , برترین تورهای استانبول , رزرو بلیط استانبول

تور استانبول

تور استانبول | رزرو تورهای استانبول , تور خوب استانبول , برترین تورهای استانبول , رزرو بلیط استانبول , برترین تورهای استانبول , رزرو بلیط استانبول

دانستنی های سفر به مالزی

دانستنی های سفر به مالزی

دانستنیهای سفر به مالزی : این کشور از دو خشکی مجزا از هم تشکیل شده است که به نامهای شبه جزیره مالی و بورنئوخوانده میشوند.پایتخت آن کوالالامپور است،اما وزارتخانه ها و مراکز اداری آن در شهر تازه تاسیس پوتراجایا مستقر هستند ودر عین حال ارزانترین پایتخت جهان نیز می باشد.

مالزی دارای هوای مطبوع استوایی با بارانهای ملایم درسراسر سال می باشد و امکان استفاده از منطاق تفریحی  در ارتفاعات برای مسافران تور مالزی زمستان 92  با هوای همیشه بهاری در این کشور وجود دارد .هر چند هنگام ورود به مالزی ممکن است از گرما و رطوبت بالا اندکی دچارمشکل شوید.ولی در هر صورت آب و هوای این کشور جهت برنامه ریزی سفر در هر فصل مناسب می باشد و به دلیل مجاورت در کنار خط استوا از جنگلهای انبوه پوشیده است.

این کشور در شمال با تایلند مرز خشکی ودر جنوب از طریق جاده جوهور با سنگاپور هم مرز است و دارای سلطان نشین های مختلفی از جمله جوهور،پاهنگ،کلدنتان،پراک و سلانگور و ...می باشد.از سایر همسایگان مالزی می توان اندونزی ،بروئنی و فیلیپین را نام برد.

مالزی به دلیل دارا بودن شگفتی های طبیعی ،جاذبه های دیدنی و غذاهای محلی و آشپزی سنتی و سواحل زیبا و میراث تاریخی غنی همواره مقصد بسیاری از گردشگران دنیا  و مسافران تور مالزی بهمن 92بوده است.

وضعیت حمل و نقل جاده ای و شهری در مالزی بسیار مناسب و مدرن است از این کشور می توان براحتی با هزینه بسیار کم به صورت زمینی یا هوایی به تایلند،سنگاپور و سایر نقاط آسیا و استرلیا سفر نمود.در مالزی مناطق تفریح مدرن و پارک های دریاچه ای بسیاری وجود دارد که شادی و نشاط را برای هر خانواده ای به ارمغان می آورد.استفاده از ماسا‍ ژها و درمانهای سنتی مالایی و هندی در طب سوزنی چینی در این کشور امکان پذیر می باشد.

تابستان ها ماه های ‍ژوئن تا آگوست و اواخر سپتامبر جزو فصل های قابل برنامه ریزی برای سفر  به خصوص برای مسافران تور مالزی نوروز 93 میباشند هر چند که بهترین زمان سفر به مالزی بستگی به علایق شما از عوامل مختلف دارد.

ماه های نوامبر تا مارچ تقریبا بارانی ترین ماه ها هستند.ماه های ژوئن و سپتامبر با وزش بادهای موسمی همراه است.

مالزی یکی از شلوغ ترین تقویم های مذهبی حوادث را داراست.نژادهای قومی مالزی از جمله جاوه ای،چینی،هندی،یوگی و سایر نژادها بروی فرهنگ منحصر به فرد مالزی،تاثیر گزار بوده اند و در نهایت کشوری با غنایی از سنت های قدیمی و جشنواره هایی رنگارنگ و پر جنب و جوش را به وجود آورده است.

سال نوی چینی یکی از محبوب ترین جشنواره های مالزی در تاریخ این کشور است که مردم در آن معمولا به مدت 15 روز با اهدا هدایای قرمز و نارنجی که سمبل رفاه و موفقیت است به جشن و پایکوبی میپردازند در این جشن ها مردم با رنگین کمانی از رنگ ها و با به صدا در آوردن سنجها و زنگ ها شروع سال نوی چینی را جشن میگیرند.از سایر جشن ها نیز می توان به جشن چراغ ها که در آن هندوها معتقد به غلبه خوبی ها بر بدی ها هستند و همچنین جشنواره ورزش های ورزش های آبی در شهر لنکاوی اشاره نمود.

در واقع اولین تعطیلات مهم مالزی در زمستان از ماه دسامبر تا اوایل فوریه میباشد   و ترکیبی از تعطیلات کریسمس و جشن های سال نوی چینی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.