تور استانبول

تور استانبول | رزرو تورهای استانبول , تور خوب استانبول , برترین تورهای استانبول , رزرو بلیط استانبول , برترین تورهای استانبول , رزرو بلیط استانبول

تور استانبول

تور استانبول | رزرو تورهای استانبول , تور خوب استانبول , برترین تورهای استانبول , رزرو بلیط استانبول , برترین تورهای استانبول , رزرو بلیط استانبول

هتلهای چهار ستاره استانبول

هتلهای چهار ستاره استانبول از جمله هتلهای لوکس و مجلل استانبول می باشد که مسافران و گردشگران بسیاری خواستار اقامت در این هتلها می باشند این هتلها به گونه ای طراحی شده اند که میهمانان و مسافران در آرامش و استراحت کامل اقامت خود را سپری کنند. هتلها خدمات و امکانات بسیاری برای پذیرایی از میهمانان خود در نظر گرفته است . با امکانات اتاقها و رستورانهایشان توانسته اند گردشگران و مسافران بسیاری را جذب شهر  زیبا و قدیمی استانبول کنند . عکس های بعضی از هتلهای زیبای چهار ستاره استانبول در زیر می توانید ببینید. امیدواریم در سفر به این هتلها سفری به یاد ماندنی داشته باشید.

 

هتل آل سیزن استانبول

هتل آل سیزن استانبول    هتل آل سیزن استانبول    هتل آل سیزن استانبول

 


 

هتل گرند هالیک (خلیج )

هتل گرند هالیک (خلیج )      هتل گرند هالیک (خلیج )      هتل گرند هالیک (خلیج )

 


 

هتل بلک برد استانبول

هتل بلک برد استانبول     هتل بلک برد استانبول     هتل بلک برد استانبول

 


هتل آل سیزن استانبول  چهار ستاره

هتل آل سیزن استانبول

 هتل آل سیزن  هتلی زیبا با طراحی مدرن و با دسترسی آسان به فرودگاه آتاتورک در موقعیتی فوق العاده ، بازار بزرگ،  میدان تقسیم، سلطان احمد و مساجد سلیمانیه و موزه کاخ تاپکاپی واقع شده است. امکانات بی نظیر هتل مانند رستوران دنج و زیبا,  اینترنت رایگان بی سیم، و خدمات اتومبیل کرایه  می باشد  . اتاقها دارای تهویه مطبوع  و ضد صدا می باشد . رستوران هتل بسیار زیبا طراحی شده است و غذاهای متنوع و لذیذ خود از میهمانان خود پذیرایی می کند. از امکانات ماساژ و سونا هتل برای استراحت و آرامش کم نظیری بهره بگیرید. هتل اتاقهای بازی کامپیوتری هم برای کودکان میهمانان تدارک دیده است که میهمانان هم از سفر خود لذت ببرند.


هتل اینترکنتیننتال سیلان استانبول

هتل اینترکنتیننتال سیلان استانبول

این هتل پنج ستاره در مرکز شهر استانبول و نزدیک میدان تقسیم و تنگه بسفر واقع شده است.اتاقها با دکوراسیون زیبا  طراحی شده است.اتاقها لوکس و دارای چشم انداز زیبای تنگه بسفر و شهر هستند.رستوران هتل هفت منوی گوناگون و متنوع دارد و انواع غذاهای بین المللی و ترکی را سرو میکند.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل حمام بخار،استخر روباز،سونا،درمان طبی و ماساژ است.هتل در نزدیکی مراکز فرهنگی و خرید واقع شده است

هتل گلدن ایج 1 استانبول   چهار ستاره

هتل گلدن ایج 1 استانبول 

هتل گلدن ایج  با میدان تقسیم فقط چند دقیقه پیاده روی فاصله دارد.  این هتل از امکاناتی مانند: سونا، خدمات ماساژ , حمام مجهز می باشد. بار و استخر روباز با تخت مخصوص آفتاب هم از امکانات دیگر هتل می باشد . تریایی که در ایوان هتل قرار دارد، چشم انداز تماشایی تنگه بسفر را برای خود دارد. رستوران معروف هتل با سرو انواع متنوع و لذیذ خوراکهای سنتی ترکی آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران خود می باشد. اتاقها مجلل و مدرن می باشد و به تجهیزاتی مانند:  مینی بارو سیستم تهویه مطبوع مجهز می باشند  پاساژ معروف و تاریخی پر گل و گیاه شهر و موزه پرا حدود از 20 دقیقه پیاده روی تا هتل فاصله دارند. منطقه تاریخی و قدیمی سلطان احمد، هشت کیلومتر دورتر و در مقابل بندر گلدن هوم واقع شده است.

هتل کارتون استانبول

هتل کارتون استانبول

این هتل 4 ستاره که در میدان تقسیم واقع شده است اتاقهایی با دکورهای زیبای کارتونی است و سراسر هتل با شخصیتهای کارتونی طراحی شده اند.هتل دارای یک رستوران شیشه ای است که در بالاترین طبقه واقع شده است و چشم انداز زیبای شهر نمایان است.هتل دارای ظرفیت صد نفر است و به مراکز فرهنگی ، کنسرتها و نمایشگاهها نزدیک است.

هتل گلدن ایج 2 استانبول   چهار ستاره

هتل گلدن ایج 2 استانبول

هتل گلدن ایج 2 در میدان تقسیم در مرکز تفریحی و فرهنگی شهر استانبول، درقلب منطقه تجاری قرار گرفته است. هدف هتل فراهم کردن محیطی ایمن و آرام از مسافران و گردشگران این شهر پر جنب و جوش  و بزرگ  به سبک سنتی شهر خودشان میهمان نوازی کند. میهمانان و مسافران می توانند بعد از تمام شدن کار و یا سیاحت و گردش ، در باشگاه تندرستی ورزشی هتل به استراحت بپردازند و از حمام ترکی، سونا،  ماساژ، خدمات و امکانات بهداشتی پوست آن استفاده کنند.  در استخر سرپوشیده به ورزش مورد علاقه خود بپردازید و با تجهیزات بدنسازی هم برای تجدید قوا و تناسب اندام استفاده کنید . هتل خدمات و امکانات رفاهی برای میهمانان معلول خود در نظر گرفته است  که این میهمانان عزیز هم از سفر و اقامت خود در هتل لذت ببرند.

هتل گراند لیزا استانبول

هتل گراند لیزا استانبول

این هتل سه ستاره که در منطقه ی تاپکاپی واقع شده است. هتل در کنار بازار بزرگ،موزه ایا صوفیه،کاخ تاپکاپی،مسجد کبود ،بازار گراند و دانشگاه استانبول وقرار گرفته است.هتل دارای سی و شش اتاق مجهز و تزیین شده است. همچنین دارای سیستم تهویه،تلویزیون،اینترنت بی سیم و تلفن با خط مستقیم است.
 
نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.