تور استانبول

تور استانبول | رزرو تورهای استانبول , تور خوب استانبول , برترین تورهای استانبول , رزرو بلیط استانبول , برترین تورهای استانبول , رزرو بلیط استانبول

تور استانبول

تور استانبول | رزرو تورهای استانبول , تور خوب استانبول , برترین تورهای استانبول , رزرو بلیط استانبول , برترین تورهای استانبول , رزرو بلیط استانبول

کیش

کنسرت ها جشنواره تابستانی کیش  را داغ میکنند

کنسرت ها جشنواره تابستانی کیش را داغ میکنند

   بیشترین کنسرت های موسیقی بعد از تهران در کیش برگزار میشوند . این خبر را سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرده و گفته وجود امکانات خوب سمعی بصری و سالنهای مجهز و همچنین فعالیت بخش های خصوصی و غیر خصوصی برای پر بار کردن اوقات سفر مسافرین باعث رونق کنسرت ها در کیش شده .

این گزارش میافزاید پارسال سیزده تن از هنرمندان کشورمان در کیش کنسرتهای خود را بر پا کردند که بیشتر کنسرتها نیز در زمان برگزاری جشنواره تابستانی کیش برپا شد .

به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل سازمان منطقه آزاد کیش، جزیره کیش با وجود امکانات مناسب و دارا بودن سالن های مجهز سرپوشیده ، در طول سال میزبان برگزاری کنسرت های موسیقی متعددی است که با حضور هنرمندان مطرح کشورمان در مناسبتهای مختلف برپا می شود.امسال نیز انتظار میرود در جشنواره تابستانی کیش 92 ( جشنواره شانزدهم  ) کنسرتها رونق ویژه ای پیدا کنند و با استقبال گرم هواداران موسیقی رو به رو شوند .

 کنسرت های موسیقی در تالار شهر جزیره کیش برپا می شود که با گنجایش پذیرایی از یکهزر و هشتصد نفر را داراست  .این تالار با زیربنای 5400 مترمربع در کنار  " مرکز بین المللی همایش های کیش " نزدیک میدان ساحل  ساخته شد و به امکانات روز مورد نیاز مجهز است .شانزدهمین جشنواره تابستانی کیش قرار است از پنجم تیر ماه جاری فعالیت خود را آغاز نموده و تا اواسط شهریور به کار خود ادامه دهد . 

پروازهای جدید کیش ایر

پروازهای جدید کیش ایر

 هم زمان با نیمه شعبان پروازهای جدید کیش ایر در دو مسیر پروازی  مشهد – آبادان و تهران-نجف  برقرار میشود .روابط عمومی سازمان منطقه آزاد ضمن اعلام این خبر اضافه کرد پروازهای کیش ایر  در مسیررفت و برگشت مشهد- آبادان از 4/4/92هرهفته  روزهای سه شنبه و جمعه و پروازهای تهران نجف از 3/4/92 برقرار میشود . ضمنا سایر پروازهای کیش جدید کیش ایر به شرح زیر میباشد

تهران – مشهد ( همه روزه به جز یکشنبه ها )

کیش – کرمانشاه (دوشنبه ها و پنجشنبه ها )

مشهد – ماهشهر ( جمعه ها )

شایان ذکر است هواپیمایی کیش ایر از شرکتهای وابسته به سازمان منطقه آزاد کیش است که بیشترین پروازهای کیش را اجرا مینماید .


کاخ گلستان ثبت جهانی شد

کاخ گلستان ثبت جهانی شد

رییس سازمان میراث فرهنگی،صنایع دستی و گردشگری اعلام کرد  مجموعه فرهنگی تاریخی گلستان ثبت جهانی شده . به گزارش روابط عمومی این سازمان دکتر ملک زاده گفت: پرونده ثبت جهانی کاخ گلستان بعد  از تحقیق و  بررسی در سی‌وهفتمین اجلاس سالانه کمیته میراث جهانی یونسکو که در کامبوج برپا گردید  در فهرست میراث جهانی قرار گرفت .

ایشان  با ذکر  این نکته که  موفقیت به دست آمده مرهون  تلاش ها و فعالیتهای  فراوان  تلاشگرالن این بخش در سازمان میراث فرهنگی بوده  است  ثبت جهانی کاخ گلستان را به مردم فرهنگ دوست کشورمان  و فعالان و تلاشگران عرصه  میراث فرهنگی تبریک گفت.

شایان ذکر است  سی و هفتمین جلسه   کمیته میراث جهانی سازمان علمی، آموزشی و فرهنگی ملل متحد (یونسکو) که از 26 خرداد در کامبوج فعالیت خود ر ا شروع کرده ، تا ششم تیر ماه برقرار خواهد بود .

در این نشست همچنین ارگ بم  که در فهرست میراث در خطر قرار گرفته بود  با رای کمیته میراث جهانی یونسکو از لیست میراث جهانی در خطر خارج گردید . 


دهمین گروه جوجه لاک پشت های کیش متولد شدند

دهمین گروه جوجه لاک پشت های کیش متولد شدند

 امسال دهمین گروه از جوجه لاک پشتهای جزیره کیش متولد شدند . این خبر را روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش اعلام کرد و افزود در طرح آمارگیری سازمان محیط زیست منطقه آزاد کیش هفده لانه لاک پشت تگ زده شد و از این هفده لانه تا کنون ده لانه جوجه هایش متولد شدند  که این رقم به بیش از پانصد جوجه لاک پشت میرسد .

شایان ذکر است در دهمین لانه که لاک پشت مادر برای اول اردیبهشت تخم ریزی کرده بود هشتاد و سه جوجه متولد شدند که این مرحله حدود دو ماه به طول انجامید و در طول این مدت لانه تحت مراقبت محیط زیست کیش قرار داشت .

پس از تولد جوجه لاک پشت ها این جوجه ها اندازه گیری شده و تست های لازم به عمل میاید و سپس روانه خانه اصلی خود یعنی سواحل زیبای کیش خواهند شد . با توجه به اینکه این گونه از لاک پشتها گونه در خطر انقراض اعلام شده اند تلاشهای زیادی در سالهای اخیر برای مراقبت از این گونه کمیاب آغاز شده

این حیوانات زیبا علاوه بر اینکه نقش بی بدیلی در اکوسیستم خاص منطقه کیش از جمله سلامت مرجانها دارند یکی از جاذبه های گردشگری کیش نیز به شمار میروند . عزیزانی که مایلند از این لاک پشتها از نزدیک بازدید کنند میتوانند با شماره  تماس گرفته 07649318265 با محیط بانان منطقه هماهنگی های لازم را به عمل آورند .

استقبال 5 هزار نفری از افتتاحیه جشنواره تابستانی کیش

استقبال 5 هزار نفری از افتتاحیه جشنواره تابستانی کیش

 مراسم افتتاحیه جشنواره تابستانی شانزدهم کیش با استقبال کم نظیر 5 هزار نفری مسافران و کیش وندان گرامی رو به رو شد . در این مراسم که ساعت 10 شب چهارشنبه شب در تالار شهر کیش برپا شد برنامه های متنوعی اجرا شد که مهمترین آنها مراسم نورپردازی ، اجرای موسیقی های زنده و اجرای مسابقات و قرعه کشی بود . میهمان ویژه برنامه نیز محمد اصفهانی بود که چند قطعه از کارهایش را به صورت زنده اجرا کرد .

 قرعه کشی خودروی جشنواره نیز برگزار شد و این خودرو به برنده خوش شانس جشنواره تقدیم شد . همچنین جوایز 10 میلیون ریالی ، 5 میلیون ریالی ، سه میلیون ریالی و دو میلیون ریالی جشنواره نیز مشخص شدند .اجرای مراسم افتتاحیه را نیز جوشقانی و حسینی از مجریان مشهور تلویزیون بر عهده داشتند . شایان ذکر است قرار شده تا جشنواره تا 21 شهریور ادامه داشته باشد و در تمامی طول این شبها به جز شبهای وفات و قدر مراسم جشنواره بر پا باشد .

  در مراسم افتتاحیه شانزدهمین جشنواره تابستانی کیش  که شامگاه چهارشنبه پنجم تیرماه جاری در تالار شهر کیش آغاز شد بیش از 5 هزار نفر از ساکنان و گردشگرانی که از نقاط مختلف کشور به جزیره کیش سفر کرده بودند حضور داشتند.

کیش میزبان نشست سازمان نظام مهندسی کشور

کیش میزبان نشست سازمان نظام مهندسی کشور

 نشست هیات عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور بر اساس  قانون نظام مهندسی ساختمان با شرکت  رئیس مجلس شورای اسلامی  و وزیر راه و شهرسازی و رئیس و نمایندگان کمیسیون عمران مجلس از شنبه همبن هفته در کیش برپا خواهد شد .

شانزدهمین اجلاس هیات عمومی سازمان نظام مهندسی ساختمان کشور با هدف مشخص کردن  برنامه های آتی   وانتخابات شورای مرکزی این سازمان، از شنبه 15 تیرماه طی 3 روز برپا میشود و در این نشست بیش از ششصد نفر از مهندسین و مدیران شرکت خواهند نمود .این نشست همه ساله و هر سال در یکی از شهرهای کشور بر پا میشود . سازمان نظام مهندسی کشور از مهمترین ارکان تصمیم سازی در زمینه صنعت ساختمان در کشور است .

ارائه گزارش سالیانه شورای مرکزی، تصویب ترازنامه ها، بررسی و تصویب خط مشی های سازمان و ارائه گزارش عملکرد استان ها و در نهایت اتخاذ تصمیم و ارائه راهکارهای مناسب در جهت جبران کاستی ها و قرار گرفتن در مسیر پیشرفت سازمان اعتلای صنعت ساختمان از برنامه های اجلاس شانزدهم خواهد بود .

 جزیره کیش به واسطه داشتن هتل های استاندارد و زیر ساخت های گردشگری و همچنین داشتن پروازهای متعدد همواره گزینه مناسبی برای برپایی چنین نشست های بوده . 

ناوگان جدید قشم ایر

ناوگان جدید قشم ایر

مدیر عامل هواپیمایی قشم اعلام کرده : با رونمایی از مجموعه بزرگ هواپیمایی قشم نزدیک به سه هزار سیت به ظرفیت پروازی کشور اضافه خواهد شد .

 این مقام مسئول  در مراسم رونمایی از ناوگان جدید قشم ایر افزود : شانزده  فروند هواپیمای خریداری شده تعداد هواشیماهای آن را به عدد بیست و دو رسانید .

 وی با ابراز این نکته که با این افزایش ظرفیت هزار فرصت شغلی ایجاد خواهد شد  افزود: برنامه ریزی‌هایی درقشم ایر صورت گرفته که ضمن بالا بردن  سیستم‌ها و آموزش‌های مورد نیاز  به پرسنل کلیه سرمایه‌گذاری‌های انجام شده نیز برای کشور سودآور باشد . ایشان همچنین اضافه کرده که رعایت حق.ق مسافران و استفاده از ظرفیت های انسانی موجود از اولویت های قشم ایر است. وی همچنین گفته ورود این تعداد هواپیما به ناوگان قشم ایر تحول مثبتی را در صنعت هواپیمایی کشور ایجاد خواهد کرد .

بازدید مدیر عامل کیش از آثار هنرمندان در نمایشگاه صنایع دستی کیش

به گزارش روابط عمومی کیش مدیران و معاونان کیش از نمایشگاه صنایع دستی کیش بازدید کردند.این نمایشگاه شامل صنایع چوب ،چرم دوزی،سرمه دوزی،قالی و گلیم بافی،زیور آلات سنتی،سنگ های قیمتی،کاشی برجسته صدف سازی و قلاب بافی از صنایع دستی این نمایشگاه است.در این بازدید یکی از هنرمندان به نام علیزاده نقاشی زیبایی از درخت سبز به مدیر عامل کیش اهدا کرد.این نمایشگاه تا سی آذر ادامه دارد.

توسعه فرودگاه بین المللی کیش

در 2 سال اخیر به اندازه ی 3 هزار متر مربع به محیط داخلی فرودگاه اضافه گردید که بیش از 1 هزار متر مربع این فرودگاه قدیمی بوده و تخریب گردید.و ظرفیت سالن فرودگاه به هفتصد و پنجاه متر مربع توسعه یافت و ششصد متر مربع به سالن ورودی فرودگاه اضافه گردید.سالانه حدود 2 میلیون و ههفتصد هزار در فرودگاه تردد میکتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.