تور استانبول

تور استانبول | رزرو تورهای استانبول , تور خوب استانبول , برترین تورهای استانبول , رزرو بلیط استانبول , برترین تورهای استانبول , رزرو بلیط استانبول

تور استانبول

تور استانبول | رزرو تورهای استانبول , تور خوب استانبول , برترین تورهای استانبول , رزرو بلیط استانبول , برترین تورهای استانبول , رزرو بلیط استانبول

هتلهای چهار ستاره استانبول

هتلهای چهار ستاره استانبول از جمله هتلهای لوکس و مجلل استانبول می باشد که مسافران و گردشگران بسیاری خواستار اقامت در این هتلها می باشند این هتلها به گونه ای طراحی شده اند که میهمانان و مسافران در آرامش و استراحت کامل اقامت خود را سپری کنند. هتلها خدمات و امکانات بسیاری برای پذیرایی از میهمانان خود در نظر گرفته است . با امکانات اتاقها و رستورانهایشان توانسته اند گردشگران و مسافران بسیاری را جذب شهر  زیبا و قدیمی استانبول کنند . عکس های بعضی از هتلهای زیبای چهار ستاره استانبول در زیر می توانید ببینید. امیدواریم در سفر به این هتلها سفری به یاد ماندنی داشته باشید.

 

هتل آل سیزن استانبول

هتل آل سیزن استانبول    هتل آل سیزن استانبول    هتل آل سیزن استانبول

 


 

هتل گرند هالیک (خلیج )

هتل گرند هالیک (خلیج )      هتل گرند هالیک (خلیج )      هتل گرند هالیک (خلیج )

 


 

هتل بلک برد استانبول

هتل بلک برد استانبول     هتل بلک برد استانبول     هتل بلک برد استانبول

 


هتل آل سیزن استانبول  چهار ستاره

هتل آل سیزن استانبول

 هتل آل سیزن  هتلی زیبا با طراحی مدرن و با دسترسی آسان به فرودگاه آتاتورک در موقعیتی فوق العاده ، بازار بزرگ،  میدان تقسیم، سلطان احمد و مساجد سلیمانیه و موزه کاخ تاپکاپی واقع شده است. امکانات بی نظیر هتل مانند رستوران دنج و زیبا,  اینترنت رایگان بی سیم، و خدمات اتومبیل کرایه  می باشد  . اتاقها دارای تهویه مطبوع  و ضد صدا می باشد . رستوران هتل بسیار زیبا طراحی شده است و غذاهای متنوع و لذیذ خود از میهمانان خود پذیرایی می کند. از امکانات ماساژ و سونا هتل برای استراحت و آرامش کم نظیری بهره بگیرید. هتل اتاقهای بازی کامپیوتری هم برای کودکان میهمانان تدارک دیده است که میهمانان هم از سفر خود لذت ببرند.


هتل اینترکنتیننتال سیلان استانبول

هتل اینترکنتیننتال سیلان استانبول

این هتل پنج ستاره در مرکز شهر استانبول و نزدیک میدان تقسیم و تنگه بسفر واقع شده است.اتاقها با دکوراسیون زیبا  طراحی شده است.اتاقها لوکس و دارای چشم انداز زیبای تنگه بسفر و شهر هستند.رستوران هتل هفت منوی گوناگون و متنوع دارد و انواع غذاهای بین المللی و ترکی را سرو میکند.هتل دارای امکانات رفاهی از قبیل حمام بخار،استخر روباز،سونا،درمان طبی و ماساژ است.هتل در نزدیکی مراکز فرهنگی و خرید واقع شده است

هتل گلدن ایج 1 استانبول   چهار ستاره

هتل گلدن ایج 1 استانبول 

هتل گلدن ایج  با میدان تقسیم فقط چند دقیقه پیاده روی فاصله دارد.  این هتل از امکاناتی مانند: سونا، خدمات ماساژ , حمام مجهز می باشد. بار و استخر روباز با تخت مخصوص آفتاب هم از امکانات دیگر هتل می باشد . تریایی که در ایوان هتل قرار دارد، چشم انداز تماشایی تنگه بسفر را برای خود دارد. رستوران معروف هتل با سرو انواع متنوع و لذیذ خوراکهای سنتی ترکی آماده پذیرایی از میهمانان و مسافران خود می باشد. اتاقها مجلل و مدرن می باشد و به تجهیزاتی مانند:  مینی بارو سیستم تهویه مطبوع مجهز می باشند  پاساژ معروف و تاریخی پر گل و گیاه شهر و موزه پرا حدود از 20 دقیقه پیاده روی تا هتل فاصله دارند. منطقه تاریخی و قدیمی سلطان احمد، هشت کیلومتر دورتر و در مقابل بندر گلدن هوم واقع شده است.

هتل کارتون استانبول

هتل کارتون استانبول

این هتل 4 ستاره که در میدان تقسیم واقع شده است اتاقهایی با دکورهای زیبای کارتونی است و سراسر هتل با شخصیتهای کارتونی طراحی شده اند.هتل دارای یک رستوران شیشه ای است که در بالاترین طبقه واقع شده است و چشم انداز زیبای شهر نمایان است.هتل دارای ظرفیت صد نفر است و به مراکز فرهنگی ، کنسرتها و نمایشگاهها نزدیک است.

هتل گلدن ایج 2 استانبول   چهار ستاره

هتل گلدن ایج 2 استانبول

هتل گلدن ایج 2 در میدان تقسیم در مرکز تفریحی و فرهنگی شهر استانبول، درقلب منطقه تجاری قرار گرفته است. هدف هتل فراهم کردن محیطی ایمن و آرام از مسافران و گردشگران این شهر پر جنب و جوش  و بزرگ  به سبک سنتی شهر خودشان میهمان نوازی کند. میهمانان و مسافران می توانند بعد از تمام شدن کار و یا سیاحت و گردش ، در باشگاه تندرستی ورزشی هتل به استراحت بپردازند و از حمام ترکی، سونا،  ماساژ، خدمات و امکانات بهداشتی پوست آن استفاده کنند.  در استخر سرپوشیده به ورزش مورد علاقه خود بپردازید و با تجهیزات بدنسازی هم برای تجدید قوا و تناسب اندام استفاده کنید . هتل خدمات و امکانات رفاهی برای میهمانان معلول خود در نظر گرفته است  که این میهمانان عزیز هم از سفر و اقامت خود در هتل لذت ببرند.

هتل گراند لیزا استانبول

هتل گراند لیزا استانبول

این هتل سه ستاره که در منطقه ی تاپکاپی واقع شده است. هتل در کنار بازار بزرگ،موزه ایا صوفیه،کاخ تاپکاپی،مسجد کبود ،بازار گراند و دانشگاه استانبول وقرار گرفته است.هتل دارای سی و شش اتاق مجهز و تزیین شده است. همچنین دارای سیستم تهویه،تلویزیون،اینترنت بی سیم و تلفن با خط مستقیم است.
 

هتلهای پنج ستاره استانبول

 هتلهای پنج ستاره استانبول از جمله هتلهای لوکس و مجلل استانبول می باشد که مسافران و گردشگران بسیاری خواستار اقامت در این هتلها می باشند این هتلها به گونه ای طراحی شده اند که میهمانان و مسافران در آرامش و استراحت کامل اقامت خود را سپری کنند. هتلها خدمات و امکانات بسیاری برای پذیرایی از میهمانان خود در نظر گرفته است . با امکانات اتاقها و رستورانهایشان توانسته اند گردشگران و مسافران بسیاری را جذب شهر  زیبا و قدیمی استانبول کنند . عکس های بعضی از هتلهای زیبای پنج ستاره استانبول در زیر می توانید ببینید. امیدواریم در سفر به این هتلها سفری به یاد ماندنی داشته باشید.

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر استانبول

هتل گرند جواهر استانبول     هتل گرند جواهر استانبول    

 


 

هتل کرون پلازا استانبول

هتل کرون پلازا استانبول     هتل کرون پلازا استانبول    هتل کرون پلازا استانبول


 

 هتل ددمان استانبول

    هتل ددمان استانبول   هتل ددمان استانبول

 


 

هتل تایتانیک بیزینس استانبول

هتل تایتانیک بیزینس استانبول    هتل تایتانیک بیزینس استانبول    هتل تایتانیک بیزینس استانبول

 

هتل تایتانیک بیزینس استانبول آسیا   پنج ستاره

هتل  تایتانیک  بیزینس استانبول آسیا

هتل با خدمات فوق العاده خود آماده پذیرایی از مسافران و میهمانان است. اتاقهای هتل بسیار تمییز و راحت می باشد و بسیار زیبا طراحی و چیدمان شده است .خدمات و امکانات رفاهی هتل مانند:  ماساژ ، استخر روباز ، جکوزی ، سونا ، سولاریوم ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، ایوان مخصوص حمام آفتاب شامل می شود.از امکانات دیگر هتل  ارائه خدمات نگهداری و مراقبت از اطفال می باشد. هتل  192 اتاق برای خود دارد. هتل برای خود فروشگاه هایی دارد که می توانید مایحتاج خود را از فروشگاه هتل تهیه کنید . صرافی هم در هتل وجود دارد که میتوانید در کمترین زمان مبادلات ارزی خود را انجام دهید. اتاق جلسه در هتل می باشد که تجهیز شده می باشد. در باغ زیبای هتل به کسب آرامش و استراحت بپردازید . میهمانان و مسافران می توانند در فعالیت هایی نظیر پینگ پنگ،  اسکواش، بیلیارد شرکت داشته باشند . آرایشگاه زیبایی در هتل وجود دارد که میتوانید در طول اقامت خود نیز آراسته باشید .

هتل ددمان استانبول     پنج ستاره

هتل ددمان استانبول

هتل  پنج ستاره ددمان استانبول ، در منطقه  اداری  تجاری  شهر استانبول قرار گرفته است و برای میهمانان و مسافران خود اقامتی  لوکس و شیک را  تدارک دیده است  و امکان دسترسی را به  منطقه های مختلف شهر آسان کرده است. هتل ددمان استانبول  با داشتن محیطی پیشرفته، و مکانهای خوبی برای آرامش میهمانان مهیا کرده است . هتل در مرکز شهر می باشد و جاذبه های فرهنگی , معماری و هنری را در این شهر می توانید بینید.همین طور نزدیک بودن به استگاه مترو باعث شده تا به آسانی  به خرید و گشت شهری و ملاقات های کاری خود برسید. میهمانان و مسافران میتوانند بعد از یک روز طولانی، با ورزش در باشگاه و در سونا ویا در استخر به ورزش مورد علاقه خود برسند و استراحت کنند . در شامگاه رستوران هتل برای میهمانان و مسافران خود غذاهای متنوع و لذیذی را تدارک دیده است و از مسافران خود پذیرایی می کند . در هتل فروشگاهی وجود دارد که میتوانید مایحتاج خود را از فروشگاه هتل خریداری نمایید. هتل برای مسافران و میهمانان معلول که قصد اقامت در هتل را دارند امکاناتی را برای این عزیزان مهیا کرده است تا این عزیزان هم از سفر و اقامت خود در این هتل لذت ببرند و در رفاه باشند. هتل خشکشویی و اتوشویی نیز دارد که میتوانید در طول اقامت خود هم آراسته باشید.


هتل کرون پلازا استانبول    پنج ستاره

هتل کرون پلازا استانبول

هتل پنج ستاره باشکوه و بزرگ در منطقه قدیمی و تاریخی شهر استانبول قرار گرفته است . امکانات فوق العاده و اقامتی لوکس از امکانات سرویس اینترنت بی سیم  و پذیرایی هتل می باشد که به میهمانان خود ارائه می دهد. موقعیت جغرافیایی بسیارعالی هتل باعث شده که امکان دسترسی مسافران و میهمانان به مراکز قدیمی و تاریخی شهر استانبول آسان تر شود.مساجد ایا صوفیه و کبود ،  بازار بزرگ ، در چند قدمی هتل قرار گرفته اند. ایستگاه تراموا در نزدیکی هتل موجب شده تا به آسانی بتوانید در شهر به تفریح و گردش بپردازید.صبحانهلذیذ و خوشمزه هتل به صورت سلف سرویس در رستوران لاله هتل میل کنید و از غذاهای متنوع و دلپذیر خارجی هم تا ساعت یازده شب سرو می شوند لذت ببرید.سالن بدنسازی ، استخر آب گرم ، حمام و استخر سرپوشیده که تماما مدرن و زیبا می باشند  از امکانات دیگر هتل است که مورد استفاده علافه مندان و مسافران قرار می گیرد.


هتل گرند جواهر کانونشن سنتر   پنج ستاره

هتل گرند جواهر کانونشن سنتر

در چند قدمی مجید یک لی و میدان تقسیم این هتل قرار گرفته است . خدمات ارائه شده هتل مانند : پارکینگ ,  سرویس رایگان اینترنت و امکانات دیگری که باعث آسان شدن گردهمایی های شغلی و کنفرانس ها و ملاقات ها می شوند می باشد. اتاق ها به سبک سنتی مبله شده اند و اتاقها بزرگ می باشد و هر اتاق به یک تلویزیون با گیرنده ماهواره ,  حمام مدرن و دسترسی به اینترنت می باشد. صبحانه هتل هرصبح به صورت سلف سرویس سرو می شود.  رستوران هتل انواع غذاهای لذیذ سنتی ترکی را تدارک دیده است  یک قنادی  و یک تریا هم در هتل در نظر گرفته شده است.  هتل با فرودگاه آتاتورک  18 کیلومتر فاصله دارد. همچنین هتل امکاناتی را برای میهمانان و مسافران معلول در نظر گرفته است .


هتل شرایتون آتاکوی استانبول   پنج ستاره

هتل شرایتون آتاکوی استانبول

 

هتل شرایتون آتاکوی استانبول ، در منطقه (آتاکوی مارینا) قرار گرفته است و به فرودگاه آتاتورک خیلی نزدیک می باشد و چشم انداز بی نظیر دریای مرمره را برای خود دارد. هتل اقامتی لوکس و مدرنی را به میهمانان خود ارائه می کند همراه با امکانات رفاهی در دسترس مسافرین قرار داده است.
اکثر سوئیت ها و اتاقهای هتل شرایتون ، به سبکی جدید تزئین و طراحی شده است و تجهیزات مدرنی برای خود اختصاص داده است. هتل دارای استخر های روباز و سرپوشیده می باشد . زمین تنیس و سالن تناسب اندام وبدنسازی نیز در هتل وجود دارد . در استخر آب گرم و سونا و خدمات ماساژ درمانی هتل می توانید زمانی را به استراحت بگذرانید. اینترنت پر سرعت نیز هتل برای خود و میهمانانش مهیا کرده است. رستوران هتل شرایتون با انواع غذاهای بین المللی و بومی آماده بهترین پذیرایی از میهمانان خود می باشد . بهترین مرکز تجاری شهر استانبول (کاروس ) و (گالریا) فقط در چند قدم با هتل شرایتون فاصله دارد و با 10 دقیقه رانندگی به منطقه فرهنگی سلطان احمد می توانید برسید و ترانسفری راحت را برای رسیدن به مرکزهای گردهمایی شهر در اختیار مسافران و میهمانان قرار داده است.


 هتل شرایتون آتاکوی استانبول   پنج ستاره

هتل شرایتون آتاکوی استانبول

 

هتل شرایتون آتاکوی استانبول ، در منطقه (آتاکوی مارینا) قرار گرفته است و به فرودگاه آتاتورک خیلی نزدیک می باشد و چشم انداز بی نظیر دریای مرمره را برای خود دارد. هتل اقامتی لوکس و مدرنی را به میهمانان خود ارائه می کند همراه با امکانات رفاهی در دسترس مسافرین قرار داده است.
اکثر سوئیت ها و اتاقهای هتل شرایتون ، به سبکی جدید تزئین و طراحی شده است و تجهیزات مدرنی برای خود اختصاص داده است. هتل دارای استخر های روباز و سرپوشیده می باشد . زمین تنیس و سالن تناسب اندام وبدنسازی نیز در هتل وجود دارد . در استخر آب گرم و سونا و خدمات ماساژ درمانی هتل می توانید زمانی را به استراحت بگذرانید. اینترنت پر سرعت نیز هتل برای خود و میهمانانش مهیا کرده است. رستوران هتل شرایتون با انواع غذاهای بین المللی و بومی آماده بهترین پذیرایی از میهمانان خود می باشد . بهترین مرکز تجاری شهر استانبول (کاروس ) و (گالریا) فقط در چند قدم با هتل شرایتون فاصله دارد و با 10 دقیقه رانندگی به منطقه فرهنگی سلطان احمد می توانید برسید و ترانسفری راحت را برای رسیدن به مرکزهای گردهمایی شهر در اختیار مسافران و میهمانان قرار داده است.

هتل مارمارا تکسیم استانبول   پنج ستاره

marmara taksim istanbul

 

هتل مارمارا تکسیم استانبول , اقامتی بسیار راحت را در میدان تقسیم و خیابان نویزاد و کنار ایستگاههای مهم و  اصلی حمل ونقل برای میهمانان و مسافران تدارک دیده است. اتاقها لوکس و شیک و می باشد و  به چشم انداز زیبای شهر،  تلویزیون LCD و دکوراسیون مدرن، حمام مستقل و لوازم بهداشتی و با کیفیت تجهیز شده است. میهمانان و مسافران می توانند به کاخ تاریخی دولماباچ پیاده بروند ،  پل بسفر و بازارهای معروف Tesvikiye و Macka به راحتی دسترسی داشته باشند. رستوران هتل که انواع مختلف غذاها و خوراکها و نوشیدنیها و سرو خوراکهای ترکی و سنتی و عثمانی برای میهمانان خود تدارک دیده است.  همینطور میهمانان و مسافران می توانند از در رستوران های مختلفی که اطراف هتل می باشند لذت ببرند. هتل دارای مرکز بدنسازی و مرکز ماساژ و سلامت هم می باشد که میتوانید اوقاتی را در این مراکز برای تناسب انداب و کسب آرامش سپری کنید . همچنین هتل دارای خشکشویی و اتوشویی می باشد که میتوانید در طول اقامت خود نیز آراسته و مراتب باشید .

هتل آیمینی ترکیه آنکارا

 

هتل آیمینی ترکیه آنکارا  دارای خدمات عالی میباشد ، استراحت و آرامش در اتاقهایی این هتل پاکیزه و با کارکنان متعهد و حرفه ای میهمانان این هتل را راضی میکند . امکانات این هتل شامل سوئیت مخصوص تازه عروس ها و همچنین اتاق های خانوادگی است تا خانواده ها آرامش خاطر بیشتری داشته باشند. خانه داری ، لباسشویی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، بسته های نهار ، فکس و کپی و سرویس ایاب و ذهاب که شامل هزینه میباشد از دیگر امکانات این هتل است. دیگر خدمات این هتل شامل رستوران ، پذیرش شبانه روزی که در تمامی ساعت آماده پذیرش مسافران میباشد، روزنامه ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان میباشد.

هتل های ترکیه

 

هتل کریستال ترکیه استانبول  دارای امکان سرویس نگهداری کودکان میباشد تا خانواده ها به راحتی و با آرامش خاطر بتوانند سفری خوش را داشته باشند و همچنین دارای امکانات تفریحی چون سونا ، استخر ، استخر سر پوشیده می باشد. همچنین این هتل دارای اتاق های ویژه و امکانات مناسب برای معلولین می باشد . این هتل دارای خدمات خانه داری ، امکانات اتاق جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، اتو کشی ، خدمات تورها و همچنین فکس و کپی میباشد. سایر امکانات این هتل نیز شامل رستوران ، پذیرش شبانه روزی که در تمامی ساعات آماده پذیرش مهمانان و گردشگران است، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، تهویه و بار میباشد.


هتل گرند جواهر کانونشن سنتر ترکیه استانبول  دارای امکاناتی مثل  سرویس نگهداری کودکان برای آرامش خاطر خانواده ها میباشد تا خانواده ها سفر راحت  و آرامی را داشته باشند.  امکانات تفریحی این هتل شامل استخر ، ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، سولاریوم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی و استخر سر پوشیده میباشد . این هتل شامل اتاق های ویژه با امکانات برای معلولین است و همچنین شامل مرکز بدنسازی برای علاقه مندان به ورزش میباشد. دارای خدماتی چون خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، صبحانه در اتاق ، صرافی ، فروشگاه هدایا و سوغات و فکس و کپی میباشد . سایر امکانات امکانات این هتل شامل  رستوران ، پذیرش شبانه روزی که در تمامی ساعات از شبانه روز آماده پذیرش گردشگران میباشد ، روزنامه ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، انبار بار و چمدان ، تهویه ، بار ، باغ و منطقه پاک و بدون سیگار میباشد.


هتل میتات ترکیه آنکارا

 

اتاقهای هتل میتات ترکیه آنکارا  دارای سیستم تهویه مطبوع میباشد. همچنین یک صرافی فعال در هتل آماده ارائه خدمات رسانی به مهمانان و مسافران این هتل میباشد. از دیگر امکانات این هتل میتوان به خانه داری ، لباسشویی ، خشکشویی ، صبحانه در اتاق ، اتو کشی ، صرافی و خدمات فکس و کپی میباشد . همچنین این هتل دارای پذیرش شبانه روزی میباشد که در تمامی ساعات شبانه روز آماده ارائه خدمات به مسافران میباشد.  روزنامه ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، پذیرش و تحویل سریع ، گاوصندوق ،انبار بار و چمدان ، تهویه ، گرمایش و منطقه بدون سیگار از دیگر خدمات این هتل برای مسافران میباشد .


 هتل کلاس ترکیه آنکارا

 هتل کلاس ترکیه آنکارا  دارای 40 اتاق است و یک صرافی در هتل برای رفاه حال مسافران وجود دارد . امکانات این هتل شامل خانه داری ، لباسشویی ، خشکشویی ، اتو کشی ، صرافی ، خدمات کفش و واکس ، بسته های نهار ، فکس و کپی ، رستوران ، پذیرش شبانه روزی ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار ، آسانسور ، گاوصندوق ، تهویه ، بار و باغ میباشد.


 هتل لاویستا بوتیک ترکیه کوش آداسی

 امکانات رفاهیهتل لاویستا بوتیک ترکیه کوش آداسی  شامل استخر روباز ، ایوان مخصوص حمام آفتاب است . هتل لاویستا بوتیک دارای  39 اتاق میباشد. همچنین یک صرافی در این هتل وجود دارد تا مسافرات رفاه بیشتری در سفر داشته باشند. دیگر امکانات این هتل شامل سوئیت مخصوص تازه عروس، اتاقهای خالی از حساسیت ، خانه داری ،امکانات جلسه و ضیافت ،ترانسفر فرودگاه ، لباسشویی ، خشکشویی، اتو کشی ، صرافی ، بسته های نهار ،خدمات تورها - فکس و کپی - سرویس مستخدم - امکانات اتاق VIP - پذیرش و ترخیص اختصاصی، رستوران ، پذیرش شبانه روزی که در تمامی ساعات آماده پذیرش مسافران میباشد ، بالکن ، اتاقهای پاک و بدون سیگار،  آسانسور و گاوصندوق میباشد.

 هتل جو ماریوت ترکیه آنکارا

 از امکاناتهتل جو ماریوت ترکیه آنکارا  شامل ماساژ ، استخر روباز ، سونا ، مرکز سلامت و آبگرم ، حمام ترکی و بخار ، حمام ترکی ، استخر سر پوشیده ، استخر سرپوشیده (فصلی) ، استخر سرپوشیده (تمام فصل) را میتوان نام برد که برای رفاه حال مسافران در نظر گرفته شده است . این هتل دارای 413 اتاق است . همچنین یک صرافی در هتل وجود دارد . همچنین اتاق جلسه و ضیافت کاملا مجهز در هتل وجود دارد . همچنین برای علاقه مندان به ورزش نیز دارای مرکز بدنسازی میباشد. همچنین دارای  وان آب داغ ، خانه داری ، امکانات جلسه و ضیافت ، لباسشویی ، خشکشویی ، آرایشگاه ، اتو کشی ، صرافی ، فکس و کپی ، مرکز تجارت ، دستگاه خودپرداز ، کرایه اتومبیل ، سرویس مستخدم و سرویس ایاب و ذهاب  که شامل هزینه میباشد.


ترکیه

 

اختلاف ساعت ایران و ترکیه

 اختلاف زمانی ایران و ترکیه حدود 30 دقیقه میباشد.

موقعیت جغرافیایی ترکیه 

 

ترکیه در نیمکره شمالی و درنقطه برخورد 2 قاره اروپا و آسیا قرار گرفته است. ترکیه در جنوب شرقی قاره ی اروپا و درجنوب غربی قاره ی آسیای میانه واقع شده و بین .  طول ترکیه از شرق تا غرب 1660 کیلومتر و عرض آن حدودا 550 کیلومتر است.  ترکیه دارای شکل هندسی منحصر به فردی است که تأثیر زیادی در توسعه اقتصادی این کشور دارد. موقعیت جغرافیایی ترکیه باعث شده تا این کشور پلی بین 2 قاره آسیا و اروپا باشد. این کشور باداشتن گذرگاه های بسفر و داردانل همانند شاهراهی از اروپا به کشورهای مسلمان و برعکس عمل میکند.