تور استانبول

تور استانبول | رزرو تورهای استانبول , تور خوب استانبول , برترین تورهای استانبول , رزرو بلیط استانبول , برترین تورهای استانبول , رزرو بلیط استانبول

تور استانبول

تور استانبول | رزرو تورهای استانبول , تور خوب استانبول , برترین تورهای استانبول , رزرو بلیط استانبول , برترین تورهای استانبول , رزرو بلیط استانبول

سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب استانبول


سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب استانبول 


 سی و دومین نمایشگاه بین‌المللی کتاب استانبول از 2 تا 10 نوامبر ( 11 تا 19 آبان) میزبان دوستداران کتاب در استانبول می باشد. چین مهمان ویژه این دوره است و برای حضور موثر در آن، تدارک گسترده‌ای دیده است.

این نمایشگاه که با شعار «تاریخ: آینده در گذشته» برگزار می‌شود، با حضور 560 ناشر داخلی و خارجی و 300 برنامه فرهنگی، برگزار می‌شود. 200 ناشر از 40 کشور جهان از جمله شرکت کنندگان در این رویداد فرهنگی هستند.

موسسه نمایشگاه های فرهنگی ایران و شهر کتاب نیز بعنوان نمایندگان کشورمان با همکاری وابستگی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در استانبول در سی و دومین نمایشگاه بین المللی کتاب استانبول حضور دارند.

نمایشگاه کتاب استانبول که چون سال‌های پیش در مرکز دایمی نمایشگاه تویاپ استانبول ترتیب داده شده است، با توجه به انتخاب شعار امسال، پروفسور تانر تیمور تاریخدان برجسته ترک را به عنوان نویسنده افتخاری این دوره همراه خود دارد و نشست ها و جلسات متعددی در زمینه اهمیت آثار و پژوهش‌های این چهره دانشگاهی، ترتیب داده است.

امسال کشور چین به عنوان کشور میهمان در این نمایشگاه شرکت دارد و به همین دلیل با حضوری پررنگ و با بیش از 100 ناشر، در این رویداد فرهنگی حاضر شده است. این کشور به عنوان میهمان افتخاری در روزهای 2 تا 5 نوامبر در سالن بین المللی نمایشگاه، حضوری ویژه خواهد داشت. نمایشگاه امسال برای اولین بار به نشر دیجیتال و کتاب‌های الکترونیک عنایتی خاص داشته و سالنی را مختص دستاوردهای الکترونیک قرار داده است.

سال پیش در سی و یکمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب استانبول که از 17 تا 25 نوامبر با شعار «کودکی من در کشورم : ادبیات کودک و نوجوان» در مرکز کنگره‌ و نمایشگاه «تویاپ» برپا شد، گولتن داییوغلونویسنده‌ ترک به عنوان میهمان افتخاری نمایشگاه حضور داشت.

هلند نیز عنوان کشور میهمان افتخاری در نمایشگاه استانبول سال پیش را در اختیار داشت و برپایی نشست‌ها و جلساتی حول محور ادبیات کودک و نوجوان نقطه عطف این نمایشگاه را تشکیل داده  بود.



 

منبع:  http://istanbul.icro.ir/

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.